Gezien de verregaande maatregelen die de overheid sedert 14/03/2020 heeft opgelegd zien wij ons genoodzaakt om enkele aanpassingen door te voeren in onze dienstverlening.
Dit in het belang van u als klant, onze medewerkers en onze naasten.
Ons kantoor blijft operationeel zoals voorheen. Wij werkten al exclusief op afspraak, maar vanaf maandag 16 maart hebben wij beslist om alle reeds gemaakte afspraken te annuleren en voorlopig geen nieuwe in te boeken, tot nader order. Dit is van toepassing op zowel de afspraken in ons kantoor als de huisbezoeken. Uiteraard zien wij ons ook verplicht om te sluiten op zaterdagen, aangezien dit een strikt wettelijke maatregel is.
Wij kiezen er bewust voor om gedurende de periode van de opgelegde maatregelen ons kantoor in volledige quarantaine te plaatsen.
Wij werken vanaf nu dus even 100% digitaal. Maar dat betekent geenszins een verminderde dienstverlening. Wij blijven zoals voorheen heel vlot bereikbaar via telefoon, e-mail, sms, whatsapp of messenger en regelen zo met veel toewijding alles vanop afstand.
Via onze site heeft u online toegang tot uw digitaal klantenportaal of kan u dit activeren. Via deze weg is een zeer eenvoudige digitale communicatie-uitwisseling mogelijk in het kader van jouw verzekeringsportefeuille.
Aarzel zeker niet om contact met ons op te nemen in het geval het coronavirus een onmiddellijke impact heeft op jouw persoonlijke situatie, je gezin of je onderneming. We staan je graag bij met advies en de gepaste oplossingen.
Zorg goed voor jezelf en je familie!